dålig uppdatering igen, förlåt

Nu har det blivit såhär igen, att vi inte uppdaterat nånting. fy på oss! Vi får ta och skärpa oss, vi vet ju trots allt att många läser våran blogg, i know you love us.. ;)
Nu kan man säga att jul helgen är slut, imorgon börjar alla jobba.. men tur att man har jullov och har ledigt ett tag till, hur skönt som helst. Snart är det nyår. Har ni hittat något snyggt och ha på er? det har jag iaf, lägger upp bild på det sen, är hemma hos min pojkvän just nu.
Imorgon ska jag faktiskt på bio igen, ska se new moon, har inte sett den än. Är det bra?

 

Hoppas den är bra iaf! Ska ta och ringa sara imorgon eller höra av mig till henne nu, saknar henne lite. Har inte träffat henne på två dagar :O

Puss på er och godnatt / Mads


Kommentarer
Postat av: Emma

New moon var bäääst :)

2009-12-29 @ 19:26:02
URL: http://yellowdresses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0