Julshopping

Hello darlings! missed us? klart ni har ;) know u love us!

Nejmen idag har jag varit och handlat lite julklappar! Första för i år! Typiskt mig att vara sent ute, eller ja.. ganska sent! Men de flesta julklappar ska jag köpa när jag åker bort, roligare att få presenter från utlandet, visst? då kan man ge sånt som inte alla har, något speciellt! Där ska jag iallafall köpa Mads julklapp, får se vad det blir! ;)
Julklapps-tips någon?

Menmen, nu ska jag bara ta det lugnt. Är hos min pojkvän men han ska på träning snart så då ska jag passa på att kolla på Mysteriet på Greveholm! Minns ni det? Jag älskar det, bästa julkalendern som varit!





Smell u later!
XOXO/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0