Mads här

hallå där.. 
Jag har inte haft tid att uppdatera idag.. har haft fullt upp! Har fixat  lite inför nyår bland annat. Vad ska ni göra på nyår? Själv vet jag inte riktigt, eller jag vet att jag ska hem till en kompis och äta middag och dricka lite. Sen får man helt enkelt se vart kvällen tar oss ;) Jag vet iaf vilken nyårs klänning jag ska ha, det är skönt..
Jag och sara tänkte att vi skulle köra "årets händelse, året resa, årets kommentar" som alla andra bloggare gör, vem vill inte vara som dom lixom? ;) Nu ska jag över till min kompis, vi ska titta lite på one tree hill, som ni vet så älskar jag det! 
Vi hörs när jag är där! puss på er / mads



Kommentarer
Postat av: The Girls

Hej! :) Fin blogg! :)



Besök gärna våran blogg som handlar om vårt liv som bästisar fast vi bor i två helt olika länder! :)



Kram från The Girls! ♥

2009-12-29 @ 22:11:14
URL: http://thegirlsofc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får trevligt hos din kompis, är det nya säsongen av OTH?

2009-12-29 @ 22:44:17
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0