Hemma hos sara

Nu är vi hemma hos sara! Vi ska fixa/planera lite inför våran resa nästa vecka, ska bli super roligt!
Idag har vi varit i skolan, det är så mycket just nu med allt eftersom vi går ut på praktik om två veckor, så allting ska vara inne just nu, men vi försöker uppdatera bloggen så mycket vi kan, bloggen går ju trots alltid först :)

Vi kikade lite på jackor innan.. hittade en jätte ful, usch..  vad tycker ni?


Inte riktigt våran stil..


Funderar istället på...

vad ska ni ha på er i vinter? :)

XOXO / Mads&sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nopp mitt hår är 100% mitt egan hår:)



/Amandavardet

2009-11-03 @ 17:48:24
Postat av: ida

sjukt fin blogg <33

kolla gärna in min

http://brunetida.blogg.se

kram

<3

2009-11-03 @ 17:52:08
URL: http://brunetida.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahhahahahahahahahahah

2009-11-03 @ 20:41:31
Postat av: C

hahah är ni så desperata att ni gör allt för att dessie ska ta åt sig och länka er?

bli kända på ett annat sätt,om man retar upp en bloggerska så får man en printning sen är det över,tro mig jag var med på kissies blogg en gång ;)

2009-11-04 @ 15:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0