Lördag..

Lördag.. och jag är jätte bakis, det går inte ens att beskriva. Funderade på att dra ut ikväll med, men det vet jag inte om det blir av. Igår kväll spårade det helt, hade nyss en timmes långt samtal med sara och berätta allt. Saker som jag tyvär inte kan berätta här i bloggen , ledsen.. vet att ni gärna vill veta ;) Jag hade iaf jätte roligt igår, har inte så många bilder därifrån, mest videor, men dom är verkligen inte lämpliga att lägga upp. Undra vad man ska göra ikväll om man är nykter? Vad ska ni göra?

Nästa vecka ska jag och sara resa iväg och göra en väldigt roligt grej, kan tyvär inte berätta riktigt än, men kul ska det blir. Funderar på att börja packa lite, så jobbigt att packa när man har så mycket att välja bland!
Nu ska jag nog ta och titta på ett avsnitt av one tre hill, finns nog inget bättre att titta på när man är bakis.


Bara jag som älskar det?


/Mads


Kommentarer
Postat av: Monija

jag älskar också det :O

2009-11-07 @ 18:59:13
URL: http://monija.blogg.se/
Postat av: Tess

Du är inte ensam! :)

2009-11-07 @ 23:15:51
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0