Mads här

Hej favoriter!
Nu sitter jag här i saras säng inne på hennes blogg data, åh den är så fin. Sara skulle hoppa in i duschen lite snabbt, man vill ju inte vara äcklig, usch? Duschar varje dag.. förstår inte folk som inte gör det. Ska också hoppa in i duschen snart.. Idag har jag förresten tatuerat mig!! Trodde jag skulle fega ur sen men det gjorde jag inte. Just nu har jag skydds plast på, så jag kan inte fota, men imorgon ska jag ta bild och lägga upp, jag vet att ni är bra sugna på att se!

Våra planer inför imorgon:
Mössprovning! Jätte tidigt, så vi måste sova snart.
Live sändning klockan 12.00
 Skola 12.00 - 16.00
 Ärende i stan, väldigt viktigt!
 PACKA INFÖR GÖTEBORG
 Ringa och avboka två möten

Och en massa mer saker.. Så jobbigt ibland, så himla mycket! Nu ska faktiskt jag hoppa in duschen!
Vi hörs senare!
Pusspuss / Mads


Kommentarer
Postat av: Ludde

Sv: Hehe:) Tur det;)

2009-11-10 @ 22:21:05
URL: http://anglars.blogg.se/
Postat av: F R I D A M [freedom]

Härligt att åka till Gbg, bästa staden ju! ;D

2009-11-11 @ 02:15:05
URL: http://fridam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0