Ny duschad!

Nu är jag ny duschad och fräsch, usch.. hatar folk som inte duschar! det är så äckligt. Nu ska jag äta middag, eller det blir väl något litet.. man vill ju inte bli alldeles för fet.. funderar på att börja träna? Måste ta med mig sara!
Fresten, på torsdag ska jag och sara till ikea, världens bästa ställe. Älskar att spendera pengar där! man snålar ju inte.. Måste snacka med min kompis också så att vi får skjuss, vill ju inte åka kommunalt dit, usch.. sånt gör man inte! 
Puss/ mads

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-18 @ 23:03:56
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0