söndag..

Nu är det redan söndag, helgen är alltså slut :( hatar söndag.. det är alltid bara en massa plugg då, och man gör ju ingenting. Men idag är det faktiskt farsdag, så jag ska åka till min pappa. Men måste köpa något.
Har ni något förslag?
Ska till stan innan en snabbis, ska ju köpa farsdag present. Måste även titta på lite kläder till mig själv, känner att det behövs. Såg att sara skulle beställa lite grejer från bubbelroom, funderar på att kika där också, så skönt att bara kunna klicka hem saker, ibland är det faktiskt jobbigt att gå runt på stan.

Nu ska jag snart ta och ringa sara, vi har lite att prata om! Sen så ska jag göra mig i ordning, det blir mer uppdatering sen! Ha det bra så länge!

Puss/ Mads


Kommentarer
Postat av: Alina

jo samma här! =) hoppas du får det bra idag!

2009-11-08 @ 13:49:57
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: jj

sööt blogg :)

2009-11-08 @ 15:21:35
URL: http://jessicawenngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0