Tatuering

Ingen bra uppdatering idag, fy på oss! Vi måste bättra oss, det kan blir svårt med uppdatering när vi åker till göteborg på torsdag men vi kan möjligtvis lyckas fixa internet då lovar vi att det blir en massa uppdatering!
Vi försökte fixa våran bloggdesign idag, men det gick ju inte alls bra. ni ser ju hur den ser ut? Vi ska ta tag i det där snart. 
Vet ni vad? Imorgon ska jag tatuera mig! Shit är jätte nervös.. Det blir ingeting stort, det ska vara ett vänskapstecken på handleden, alltså undersidan av armen om ni förstår. kinesiskt tecken.
Det är  inget av dom här tecknerna, men det är i ungefär den storleken. Hittade inget sånt tecken som jag ska ha. Berättar mer imorgon om hur det gick. 
Nu ska jag åka till min pojkvän, hihi. Måste packa med mig extra mycket grejer ska sova hos älskade sara imorgon!

XOXO / Mads

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0