whoops!

Just nu sitter jag och spelar sims, love it! Ska snart duscha och fixa mig och dra till Mads, stackarn har fått ryggskott?! :O haha plutten. Anyway, får se vad vi hittar på ikväll, ta det lugnt och kolla på film typ ;) sitta och dega i våra mjukisdressar! love it!

Vad ska ni hitta på för kul ikväll? Festa, mysa, bio?

Här är lite bilder från igår, ni får ju ursäkta hur man ser ut, var ju inte spiknykter om man säger så ;)  

       
Hahah riktigt party!                      Ebba & Mads

                     
Jag & födelsedagsbarnet! ;)        Ebba & Jag!




Haha riktigt fräscha bilder! ;) men nu ska jag in i duschen, mer uppdatering hos Mads!
XOXO/Sara


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Letar ni efter en blogg att läsa, en som sticker ut?

I min blogg skriver jag om hur det är att vara dotter till en narkoman, om sveken,misshandeln,förnedringen, som min familj har fått gå igenom.

http://sandratjulins.blogg.se

2009-11-22 @ 00:27:32
URL: http://sandratjulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0