Mads här

Förlåt för att jag inte uppdaterat idag, jag har inte har något internet idag, det krånglar som vanligt!
Jag ska snart åka till sara, vi ska parta! Men jag tror att vi kanske tittar på matchen först, vilka tror ni vinner?
Hoppas sverige vinner iaf, det vore skoj :) Lovar att det ska bli bättre uppdatering nu framöver. Har inte haft så mycket tid. Nu i veckan ska jag och sara plåtas för en tidning också, det blir roligt! mer om det sen.

Vad ska man ha på sig ikväll? Jag funderar på att ha leggings och något fint till!
Nu ska jag ta och ringa sara strax, vi uppdaterat mer ikväll när vi är hos sara! :)

XOXO / Mads

Kommentarer
Postat av: ANNA

fin blogg ;D

2009-10-10 @ 17:19:42
URL: http://annaaah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0