Nyduschad!

Nu har jag precis tagit en dusch, underbart!

 Raka benen
Hårinpackning
Smörja in hela mig i brun utan sol, man vill ju inte vara blek? euuuw.

Tips!
Vill ni veta hur jag håller mitt hår så fint? Jo, jag tvättar det bara varannan dag, då blir det inte fett lika snabbt och inte heller lika slitet! Jag använder också hårinpackning, så mitt hår är underbart! Jag behöver inte äckligt löshår som vissa andra...

Mads håller på med en sak, hon kommer väl tillbaka vid 22. Då blir det Hiss&Diss!

Vi hörs senare underbara läsare!
pssst.. vet att ni vill vara oss!
XOXO / Sara

Kommentarer
Postat av: robin hood

Mysig blogg jag kommit till! :]

Har du sätt att jag har en designtävling på bloggen?

Kolla in under inlägget " 10 frivilliga " man vinner proffsiga designer till både sig själv och valfria vänner!



Ha det bra!

OBS! Finns bara 6 platser kvar så skynda.

2009-10-06 @ 19:15:21
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: ;)

Åååååh mina idoler! Snälla kan inte ni ha en frågestund?

2009-10-06 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0