plugg..

Just nu sitter jag och pluggar, som sagt så har vi jätte mycket som ska in nästa vecka!
men det är alltid en massa plugg på söndagar, men på något sätt är det en ganska skön plugg dag.
Nu har vi iaf skickat in svaren till intervju som vi ska göra med en tidning, spännande.. ni får veta mer sen! :)

Våran design ska bli klar idag fresten, hoppas den blir fin. Ni får se ikväll, missa inte det!
Imorgon ska jag och sara som sagt till ikea. åh, jag älskar ikea.. Skulle vilja köpa massa grejer till mitt rum, men ingen av oss har körkort än så det kan bli lite svårt att få hem allt! men men, får se vad man får med sig hem imorgon :) kommer bilder!

vi hörs snart, pusspuss / mads

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0