tisdag..

Egentligen skulle jag jobbat ikväll, men dom ringde och sa att jag slapp jobba ikväll, hur skönt som helst.. Då kan jag ta det lungt, måste vila ut nu eftersom vi ska på kryssning imorgon. Funderar på att köpa en parfym där.. fast vet inte någon jag vill ha just nu.. Någon som har något förslag?
Juste,
Ni som undrar vad sara jobbar med så är det ett hem för dom som behöver hjälp typ. Nu ska jag ta och packa en väska, ska hem till Ebba sen med sara vi sover där innan vi åker på kryssning. Vi bloggar självklart därifrån men jag kommer blogga hemifrån innan jag går också för jag ska inte gå än på ett tag.


 
Vill tillbaka till värmen i cypern NU NU NU, vill inte ha istid!
Puss på er så länge! / Mads


Kommentarer
Postat av: emma

SV; Vad bra, här är också allt fint (:

2010-01-05 @ 16:37:40
URL: http://rosaapantern.blogg.se/
Postat av: Naima

Hej !



Vet du vad? Jag har följd din blogg länge nu och det blir tyvärr tråkigare för varje dag som går så snälla skärp upp dig och uppdatera oftare !

Allt bra med dig annarsh ? :)



Kram // Naimaifinland

2010-01-05 @ 16:58:54
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0