Hiss&Diss



HISS


- Rosa Mjukisdress. Hur sköna är dom inte? Och snygga, love it! We made this trend..

- Party! Vi är riktiga festprissar! Tror inte vi var nyktra någon dag det här lovet, love to party!

- Halsdukar. Visst är det mysigt nu på hösten när man får gå med stora mysiga halsdukar?

DISS

- Folk med fake-glasögon. Vad är grejen? Jättetöntigt..

- Partypoopers. Hur tråkiga är inte folk som antingen bangar på fest, eller super skallen av sig så man får ta hand om dom hela kvällen. Lär er dricka!

- Kylan! Det är lite fööör kallt!



Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Heej :) Det är då alltså jag som är Julia.

Just nu å har jag gjort en ny blogg.

Kännde bara att jag måste göra en ny.

Din blogg är snygg :) Och du skriver jättefint.

Du får gärna gå in på min : www.juliaofsweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvarOchLäs :)

2009-11-03 @ 18:35:54
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0