Plugg..

Jag suger verkligen på att plugga! Så fort det går dåligt så ger jag upp, men när det går bra kan jag sitta hur länge som helst och skriva! ;) Men just nu går det inte bara! Så jag får göra det imrogon istället, ska ta ett bad istället och ta hand om mig själv ;) så skönt!

Imrogon börjar vi kvart över 8.. suck. Får man verkligen börja så tidigt? Inte okej!
Åker hem till Mads imorgon och fixar lite med bloggen och pluggar! super! Sen blir det ju IKEA!
Jag tänkte att jag ska köpa lite ramar och sätta in bilder på mina vänner och min pojkvän, låter inte det bra?

Fast jag ska nog försöka få Mads till stan en snabbis imrogon innan, vi slutar faktiskt tidigt! Måste ha nya kläder!


Är det bara jag som älskar att vara inne på HM's hemsida och klä modeller? haha
Jag älskar iallafall strumpbyxorna, måste ha!

XOXO/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0