söndag..

Söndagar är alltid jobbiga tycker jag, man sover bara hela dagen känns det som. sen vet man att man ska till skolan dagen efter, eller nu blir det ju praktiken men det är alltid lika jobbigt att veta. Men idag har jag i alla fall gjort något vettigt.. Jag var ju nyss och tränade, väldigt duktigt. Sara är och jobbar tror jag, så hon uppdaterar så fort hon kommer hem. Nu ska jag hoppa in i duschen sen så ska jag och min pojkvän på bio. Avatar, jag har ju redan sett den men min pojkvän har inte sett den och eftersom man har pengar så kan man ju titta på den igen. men denna gång blir det 3D, någon som sett den i 3D, är den lika bra då? 


Vi hörs sen!
 Puss / Mads

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0