Mads här

Hej på er igen!
Snart är det julafton, jag är exakt som sara, som ett litet barn, man får ju trots allt julklappar.. jag längtar lite :)
Nu är jag iaf med min pojkvän, vi tittar på one tree hill, världens bästa tv serie..
Vi tänkte öppna varandras julklappar efter tolv, bara för att vi inte kan vänta, berättar för er imorgon vad han fick av mig, vill trots allt inte att han ska kika in här och se vad han får i julklapp haha.
Vad ska ni ge eran pojkvän/flickvän i julklapp?




I göteborg för några veckor sen, ni minns väl att vi var där? ;) Sara och jag från vänster, till höger är det E***.

Vi hörs kanske senare idag, annars hörs vi imorgon! Och nu lovar vi er att det blir mycket bättre uppdatering, puss på er! / mads


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0