Sara här!

Hej på er! Gud vad jag har saknat bloggen! Jätteförlåt för den dåliga uppdateringen, menmen. Ni såg att vi var med i Vecko Revyn? Kul va? Fast bilden var inte okej.. shit. haha jaja!

Igår firade jag liten "mini-jul" hos min pojkvän, det var supermysigt! Och just nu sitter jag och kollar på bingolotto med mamma och pappa, hahaha! Jag var faktiskt ett nummer ifrån en resa.. skit också.

Imorgon är det julafton! Jag längtar supermycket, blir verkligen som ett litet barn. De flesta orkar ju inte bry sig eller har tröttnat, "vuxit ifrån" osv. Men jag bara älskar julen! Vad tycker ni om julen?

Nu måste jag gå och ta ut min kladdkaka jag har bakat tills imorgon, hoppas den går att äta.. hehe.




GOD JUL! / Sara


Kommentarer
Postat av: aw

tack va du är gullig! <3

2009-12-23 @ 22:05:50
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0