Äntligen Hemma!

Hej på er älskade läsare! Gud vad jag har saknat er & bloggen! Men nu är vi äntligen hemma i kära stockhom igen ;) Vi har haft en superkul resa! Liseberg var hur mysigt som helst och vi har gått och shoppat på avenyn och varit ute och haft skoj ;) helt underbart! synd på vädret bara.. menmen, vi är ju alltid glada ändå ;) Folk var verkligen jättetrevliga där och det var skitkul att åka spårvagn, hihi.

Här kommer lite bilder! Nu ska jag ta en lång skön dusch och sen åka till min pojkvän som jag har saknat massa!

                        
Julmarknaden, hur mysigt som helst!                    Mads vann.. 
       
                   
Mads & Ebba på krogen, haha! ;)                          Nyttigt & Gott! ;)

Lägger upp mer bilder sen! Nu ska jag hoppa in i duschen! Hörs senare!
XOXO/Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0