hejhej

Hej alla älskade bloggläsare! hur mår ni?
jag mår jätte dåligt, är redan trött på skolan och vi har precis haft lov, dessutom var jag borta en veckan innan lovet också, var ju i cypern. Det var hur skönt som helst där borta, hatar äckliga och kalla sverige!
vad gör ni en kväll som denna? själv så tänkte jag plugga, men det går ju åt helvete och sara vägrar som vanligt! hon är på råsunda och firar AIK som vann SM-guld. Någon annan som hejar på AIK? det gör iaf inte jag, därför är jag inte där :)  Kanske ska berätta lite om helgen/lovet..
Tisdags: spårade x 100000000
Onsdag: Jag fyllde 18 :D wohooooooo
Torsdags: Jag var med älskade sara och E*** och vi firade min födelsedag lite efter.. det slutade inte bra.. drack ketchup? haha
Fredags: Jag hade min 18 års fest.. dvs att jag och sara söp skallen av oss, som vanligt då :) Det slutade inte bra.
Lördags: chillkväll faktiskt för ovanlighetensskull :O ..



Bild ifrån torsdags..

Vad har ni gjort under lovet ? något kul?
Imorgon ska jag hem till sara och sova, vi har massor att prata om..  vi hörs senare, nu ska jag telefon terra sara ett tag! :)

XOXO / Mads


Kommentarer
Postat av: DIAMANT

oj cypern e nice!=) hejhej:)

2009-11-02 @ 21:33:01
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0