Nu är jag hemma ..

Just nu är jag hemma ifrån skolan/stan, var tvungen att springa några ärenden i stan, jobbigt men ibland måste man. Ikväll blir det utgång för min del, sjukt många som ska ut ikväll av vännerna. Det ska bli riktigt skoj :D Synd att inte sara kan följa med, hon har lite andra grejer för sig. Det är ju vi två som partar bäst ihop, aight? Det är svårslaget! Vad ska ni göra ikväll? Idol, utgång, hemma fest?

Nu ska jag käka något, dvs.. en frukt eller så.. måste ju tänka på vikten :)
Sen ska jag börja göra mig iordning för ikväll, ska på förkrök hemma hos j******* innan. Bloggar lite mer innan
jag drar!


Mina gullekissar! <3

Puss/ mads


Kommentarer
Postat av: Annie

Forskning för kommande företag:



"Vad hade du aldrig satt på dig?"

2009-11-06 @ 16:51:49
URL: http://annyb.blogg.se/
Postat av: h a i d i s -

Hallådär! Haft en bra dag? :)



kram haidi ♥

2009-11-06 @ 17:11:50
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0